Nederlands Engels Duits Frans Spaans

Mijn La Caza

Login bij mijn La Caza
Professionele verhuur service voor u en uw gasten.
Zoekt u een klussenbedrijf? Zoekt u kwaliteit? Dan zoekt u ons!
Al uw Gestoria werk tot in de puntjes georganiseerd. Service verlening, daar gaan we voor.
Uw woning professioneel kopen of verkopen? La Caza is uw makelaar!

Zoek uw vakantiewoning

Zoeken

Veel gestelde vragen - Mijn La Caza

Wat is Mijn La Caza? 

“Mijn La Caza” is uw persoonlijke, beveiligde account bij La Caza. Hier kunt u onder andere uw boekingen, uw persoonlijke gegevens, adres en route gegevens, uw financiële overzichten en uw gegevens beheren. Tevens ziet u hier uw eindafrekening na uw vertrek uit uw vakantiewoning. Daarnaast kunt u op uw persoonlijke account allerlei zaken bijbestellen zoals kinderbedjes, kinderstoelen, handdoeken etc.

Let op! Het verkregen wachtwoord is hoofdletter- en spatiegevoelig!


Hoe verkrijg ik een Mijn La Caza-account? 

U krijgt nadat u via de website van La Caza een reservering heeft gemaakt van La Caza per mail de boekingsgegevens en factuur. Wanneer u de aanbetaling of gehele betaling heeft voldaan ontvangt u automatisch van La Caza uw bevestiging en tevens uw inlog gegevens voor uw ´Mijn La Caza´.

Ik kan niet meer inloggen. Wat nu? 
Op de website klikt u via de knop (“Mijn La Caza”)  op ´huurder´, daarna gaat u naar ‘Wachtwoord vergeten?’. U wordt nu gevraagd om het e-mailadres op te geven waarmee u zich geregistreerd heeft of waarmee u geboekt heeft. We sturen u op dat e-mailadres een bevestigingslink. Na het klikken op die link ontvangt u een nieuw wachtwoord waarmee u kunt inloggen.
Hoe verander ik mijn wachtwoord? 
U kunt uw wachtwoord wijzigen onder ‘Uw gegevens’ nadat u ingelogd bent in "Mijn La Caza". U dient dan om veiligheidsredenen nog wel eenmalig uw oude wachtwoord op te geven. Bent u uw oude wachtwoord vergeten en kunt u niet inloggen? Kijk dan bij ‘Ik kan niet meer inloggen’
Hoe verander ik mijn e-mailadres? 
U kunt uw e-mailadres zelf niet wijzigen. U dient hiervoor een e-mail te sturen naar info@lacaza.nl.
Ik ontvang geen activerings- of e-mail ter bevestiging. Wat nu? 

Het kan voorkomen dat de e-mail, die automatisch naar u verstuurd wordt bij het aanmaken van een account of het resetten van uw wachtwoord, niet arriveert in uw mailbox. Heeft u na 10 minuten nog geen e-mail ontvangen? Probeer het dan nogmaals. Houd tevens rekening met de volgende zaken:

  • Zorg dat u een geldig e-mailadres opgeeft in “Mijn La Caza”. De mail wordt naar dit adres gestuurd.
  • Omdat het erg druk is op het net kan het een aantal minuten duren voordat de mail bij u aankomt.
  • Ondanks dat La Caza er alles aan doet om de mail niet als ‘spam’ te laten beoordelen, kan het zijn dat de mail in de map ‘Ongewenste e-mail’ terechtgekomen is.
  • Voeg desnoods het volgende e-mailadres toe aan de lijst van veilige e-mailadressen in uw mailbox: no-reply@lacaza.nl.


Waarom moet ik mijn bankgegevens invullen? 

Indien u bij ons geboekt hebt, maar u de IBAN en BIC van uw bankrekeningnummer nog niet in “Mijn La Caza” hebt ingevuld, wordt u hierom gevraagd na het inloggen. Deze nummers hebben we nodig om de borg van uw accommodatie naar u te kunnen terugstorten na uw verblijf.

Waarom zie ik mijn betaling niet direct terug in Mijn La Caza? 
Zodra uw betaling is verwerkt, wordt dit doorgegeven aan ons systeem. Wanneer deze melding verwerkt is, wordt dit zichtbaar in “Mijn La Caza”. Dit proces neemt enige tijd in beslag. Nadat u de betaling heeft voltooid en het op de rekening van La Caza is bijgeschreven, verschijnt uw betaling in het financiële overzicht in “Mijn La Caza”
Wij bieden professionele dienstverlening