Nederlands Engels Duits Frans Spaans

Mijn La Caza

Login bij mijn La Caza
Professionele verhuur service voor u en uw gasten.
Zoekt u een klussenbedrijf? Zoekt u kwaliteit? Dan zoekt u ons!
Al het werk tot in de puntjes georganiseerd. Service verlening, daar gaan we voor.
Uw woning professioneel kopen of verkopen? La Caza is uw makelaar!

Zoek uw vakantiewoning

Zoeken

Veel gestelde vragen - Betalen

Hoe is de reissom opgebouwd? 

De reissom bestaat uit:

  • het huurbedrag van de woning
  • de kosten voor reservering
  • de kosten voor bedlinnen en handdoeken
  • verplichte eindschoonmaak
  • gas en elektra volgens verbruik
  • plus eventuele extra kosten:
Hoe betaal ik de reissom? 

Wanneer u uw woning heeft gereserveerd, ontvangt u van ons per e-mail uw boekingsbevestiging en factuur. Op de factuur leest u uw gespecificeerde huurprijs.

U betaalt de totale huurprijs in 2 termijnen. 

  1. De aanbetaling bestaat uit 35% van de huurprijs
  2. De resterende huurprijs met borg betaalt u uiterlijk 60 dagen voor aanvang van uw huurperiode.

Als u binnen 8 weken voor aanvang van de huurperiode boekt, betaalt u de totale huurprijs in 1 keer.

Hoe betaal ik een lastminute boeking? 
De huurprijs van een lastminute boeking betaalt u in 1 keer.
Wanneer doe ik de aanbetaling? 
Uw aanbetaling (35% van de totale huurprijs) doet u binnen 24 uur na reservering.
Wanneer betaal ik het resterende bedrag? 

Het resterende bedrag van de huurprijs en de borgsom betaalt u uiterlijk 60 dagen voor aanvang van uw huurperiode. 

Als u niet op tijd betaalt, kan de huurovereenkomst worden ontbonden.

Wat is het rekeningnummer van La Caza? 

Het juiste rekeningnummer treft u op de factuur die u ontvangt bij reserveren.

Kan ik een boeking nog annuleren? 

Ja. U kunt uw boeking schriftelijk annuleren. Dat kan tot 60 dagen vóór aanvang van de huurperiode. De aanbetaling van minstens 35% blijft in bezit van de verhuurder. Als u uw boeking annuleert binnen deze termijn van 60 dagen bent u het volledige huurbedrag verschuldigd aan de verhuurder.

Hoe geef ik een wijziging in mijn boeking door? 

U kunt uw boekingswijzigingen doorgeven via uw persoonlijke "Mijn Lacaza".

Let op: Aan sommige wijzigingen zijn kosten verbonden. Niet alle wijzigingsverzoeken kunnen wij doorvoeren.

Zijn er nog extra kosten? 

U vindt een overzicht van alle kosten bij de informatie over de woning. Extra kosten (zie ook: Hoe is de reissom opgebouwd?) hangen af van de door u gewenste faciliteiten, bv. de huur van bedlinnen en handdoeken en een kinderstoel. Bij uw reservering geeft u aan welke faciliteiten u wilt gebruiken.

Ook op uw boekingsbevestiging en in uw Mijn La Caza leest u eventuele bijkomende kosten wanneer u extra´s reserveert.

Betaal ik apart voor energie- en waterverbruik? 

De kosten voor gas, elektriciteit en water zijn meestal inbegrepen in de huursom. Is dit niet het geval of zijn deze kosten beperkt inbegrepen, dan worden ze veelal aan de hand van het verbruik (meterstanden) bepaald. Eventuele verwarmingskosten (elektrisch, gas, olie, hout voor de open haard of anders) en/of airconditioning zijn niet inbegrepen en deze dient u achteraf te voldoen. De medewerker van La Caza noteert met u bij aankomst de meterstanden van gas en elektra en bij vertrek wordt dit met u wederom gedaan zodat u exact het door u gebruikte energie betaald. U kunt natuurlijk tijdens uw verblijf continu uw verbruik zelf zien via de meters. Deze kosten worden ingehouden op uw borg.

Hoe kan ik betalen? 

Na het maken van uw reservering ontvangt u per e-mail uw bevestiging met factuur met alle betaalgegevens.

Welke betaalmogelijkheden zijn er? 
Per bankoverschrijving en via creditcard.
Wanneer moet ik betalen? 

U betaalt (minimaal) 35% van de totale reissom. De resterende reissom betaalt u uiterlijk acht weken voor vertrek. Vertrekt u binnen acht weken, dan moet de betaling in één keer voldaan worden.

Op welke rekening kan ik het boekingsbedrag overmaken? 
Onze rekeningnummer(s) vindt u op uw factuur en op “Mijn La Caza”
Waar vind ik informatie over de betalingstermijnen? 
De betalingstermijnen staan vermeld op uw factuur welke u tegelijk met uw boekingsbevestiging per mail ontvangt. Na uw betaling heeft u de beschikking over alle informatie over uw boeking en betalingen in “Mijn La Caza”.
Mijn betaling komt niet op tijd. Wordt mijn boeking geannuleerd? 

Betalingen die zijn gedaan worden onder normale omstandigheden binnen ca. 24 uur verwerkt in ons systeem en zijn dan ook zichtbaar in “Mijn La Caza”. De verwerkingsduur van de betaling is mede afhankelijk van de verwerkingstijd van de bank. Hierdoor loopt u het risico dat uw betaling niet op tijd binnen is, en de boeking ten gevolge hiervan mogelijk wordt geannuleerd. Wij adviseren u dan ook om tijdig te betalen. Heeft u toch de betalingstermijn overschreden, neem dan direct contact op met La Caza. Blijft uw betaling uit, dan heeft La Caza het recht uw boeking eenzijdig te annuleren. In dat geval bent u de annuleringskosten verschuldigd. Wanneer La Caza uw boeking eenzijdig annuleert, ontvangt u daarvan bericht via e-mail of telefoon.


Kan ik de boeking ook ter plaatse betalen? 

Nee, de huurprijs en alle verdere vooraf bekende kosten betaalt u altijd vooruit. 

Waarom krijg ik een aanmaning terwijl ik al betaald heb? 

Wanneer u een aanmaning ontvangt terwijl u al betaald heeft, is het mogelijk dat de betaling en de aanmaning elkaar gekruist hebben. In dat geval kunt u de aanmaning als niet verzonden beschouwen. In “Mijn La Caza” kunt u zien wat de status van uw betaling is. Houd hierbij rekening met de looptijd van de betaling. Betalingen die zijn gedaan worden onder normale omstandigheden binnen ca. 24 uur verwerkt in ons systeem, en zijn dan ook zichtbaar in “Mijn La Caza”. Bij betalingen is de verwerking mede afhankelijk van de verwerkingstijd van de banken. Overschrijvingen via de bank worden ongeveer na 2 of 3 werkdagen zichtbaar. 

Houd rekening met de volgende tijdspanne:

Op maandag betaald → op vrijdag verwerkt
Op dinsdag betaald → op maandag verwerkt
Op woensdag betaald → op dinsdag verwerkt
Op donderdag betaald → op woensdag verwerkt
Op vrijdag betaald → op donderdag verwerkt
Op zaterdag betaald → op vrijdag verwerkt
Op zondag betaald → op vrijdag verwerkt

Wanneer krijg ik de borgsom terug? 

De borgsom krijgt u terug binnen 14 dagen na uw vertrek uit de woning onder aftrek van uw energiekosten, eventuele schades en vermissingen en/of eventuele nog niet betaalde en door u bestelde extra’s. 

Vul uw IBAN-nummer en BIC-code in op uw persoonlijke pagina van ´Mijn La Caza´ en controleer deze goed. Zodoende kunnen wij de eindafrekening van uw verblijf snel afwikkelen en de gelden retour overschrijven.

Wij bieden professionele dienstverlening
Over La Caza

La Caza levert service ter plaatse in opdracht van huiseigenaren aan u als gast in deze luxe, ruime, comfortabele vakantiehuizen aan de Spaanse Costa Blanca. Wij staan voor kwaliteit en service, daarom behoren deze huizen stuk voor stuk tot de betere categorie vakantie accommodaties aan de Costa Blanca.
Transparantie en integriteit kenmerken de service van La Caza. Oftewel, met La Caza kiest u voor royaal vakantiecomfort, geregeld door een betrouwbare service organisatie.
Lees meer over La Caza