Nederlands Engels Duits Frans Spaans

Mijn La Caza

Login bij mijn La Caza
Professionele verhuur service voor u en uw gasten.
Zoekt u een klussenbedrijf? Zoekt u kwaliteit? Dan zoekt u ons!
Al het werk tot in de puntjes georganiseerd. Service verlening, daar gaan we voor.
Uw woning professioneel kopen of verkopen? La Caza is uw makelaar!

Zoek uw vakantiewoning

Zoeken

Recensies van huurders

Foto van

Fam. van de Scheur (22-04 tot 29-04-2017)

Voor de tweede keer hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad. We hopen nog een keer terug te komen!

Fam. Schoos (11-03 tot 29-04-2017)

Fantastisch appartement. Mooi gelegen met schitterend uitzicht. Alles aanwezig voor een prettig verblijf.

Foto van

Fam. Cortvriend (15-04 tot 29-04-2017)

Heerlijk huis. Nu voor derde keer gereserveerd, een echte aanrader. Alles top geregeld.

Kees van der Pol (23-10 tot 30-10-2016)

Het is een droomlocatie die niet via de foto's is te tonen. Alles is top voor elkaar, sfeervol ingericht en een super mooie buiten keuken waar je zelf lekkere pizza's kan bakken.

Foto van

Fam. Taal (18-09 tot 01-10-2016)

Pintora is een absolute aanrader! Rustig gelegen en van alle gemakken voorzien. Deze villa staat op ons lijstje om nog eens te huren. La Caza wederom bedankt voor de goede service.

Fam. van Bethray (18-09 tot 30-09-2016)

Villa casa Anna Luna is een heerlijke woning met een prachtige inrichting en van alle gemakken voorzien. Vooral van het buitengebeuren met de prachtige buitenkeuken, loungeset, zwembad en de heerlijke eettafel met overkapping hebben we veel gebruik gemaakt. We komen er zeer zeker nog terug! De villa krijgt van ons dan ook een dikke 10!!

Foto van

Fam. Wakeling (09-09 tot 16-09-2016)

De ontvangst ging op rolletjes. Bij vertrek van de luchthaven hebben we Remon een berichtje gestuurd en hij stond klaar zodra we aankwamen. Alles even bekeken en uitgelegd. Op dinsdagochtend kwam Remon nog even langs om te vragen hoe het ging en te vertellen hoe we de woning achter moesten laten. Allemaal erg positief!

Wij hebben met zijn 8en van 09-09-16 t/m 16-09-16 mogen genieten van Villa Pintora, en het was echt meer dan super! Het uitzicht over Calpe is adembenemend en je hebt de hele dag zon.

Faciliteiten in de villa zijn meer dan perfect, vooral voor wat grotere groepen. Samen op vakantie, maar toch ieder zijn eigen plek (te danken aan de ruime opzet van het huis). De beneden verdieping viel vooral in de smaak door de pooltafel en dartbord en aparte keuken. Erg prettig om beneden aan het zwembad ook een koelkast te hebben voor drankjes en kleine hapjes. Zo hoef je niet elke keer naar boven te lopen. Boven is ook prachtig, 's ochtends heerlijk in de serre ontbijten met Calpe op de achtergrond, 's avonds lekker koken in de ruime keuken, en voor de liefhebbers nog even wat Nederlandse tv kijken op het grote scherm.

Tijdens de ontvangst viel iedereen een beetje stil (en terecht) want het is een prachtvilla. We hebben ons een week als koningen en koninginnen mogen voelen en vonden het jammer weer naar huis te moeten. Absoluut een aanrader!

Foto van

Fam. Mooij (27-08 tot 10-09-2016)

Villa Lima is een mooie moderne vakantievilla waar wij 2 weken hebben doorgebracht. We voelde ons al snel thuis in deze woning. We waren zo blij met de buitenkeuken want met het mooie weer is het heerlijk om lekker buiten te kunnen koken en eten. De ligging is helemaal top, dicht bij het strand en terrasjes.
Het contact met La Caza was ook helemaal goed, dus we komen zeker weer terug!

Foto van

C. Teunissen (20-08 tot 02-09-2016)

De ontvangst:
Prima!

Recensie:
Geweldig huis met alle comfort. Super gezellige buitenkeuken met een heerlijke plaats om te zitten en te eten.

Foto van

Fam. de Bruyne (13-08 tot 27-08-2016)

Aangename ontvangst super vriendelijk,La Manzana Verde mooie gezellige ruime villa, met de nodige schaduwhoekjes

Fam. Beglund (13-08 tot 27-08-2016)

We hebben hier een supervakantie gehad! Ons weekje in villa Lima is voorbijgevlogen. Het heeft een mooie inrichting en is van alle gemakken voorzien. Het zwembad en niet te vergeten de jeu de boules baan zijn fantastisch!!
Er is een buitenkeuken met een gezellig zit plaatsje waar we elke ochtend hebben ontbeten en wanneer we thuis ’s avonds een hapje gingen eten was dat ook een heerlijke plek om tot laat te zitten. Wij vonden het strand La Fustera erg fijn want dat was een klein dus daar konden we onze 2 kleine kindjes goed in de gaten houden.
Het La Caza team was ook helemaal super, de woning werd goed uitgelegd en als er iets was konden we altijd bij hun terecht!
Het was dus helemaal naar onze zin is en we proberen hier nog een keertje terug te komen!

Foto van

Fam. Vermés (13-08 tot 27-08-2016)

Het huis is mooi, zeer goed uitgerust met vele voorzieningen (zwembad, spelletjes, etc ..) kwaliteit. We raden dit huis zeker aan.

Fam. Monsieurs (06-08 tot 20-08-2016)

Voor het 6e jaar in dit zeer mooie appartement verbleven. Wederom een heerlijke vakantie gehad in Altea.

Foto van

Fam. Smits (30-07 tot 20-08-2016)

Wij huren al 8 jaar via La Caza. Toptent!

Toen ons favoriete huis uit de verhuur ging dachten ze mee en zo kwamen we uit bij La Golondrina.
We waren enorm zenuwachtig. 'La Caza' zei, vertrouw ons nou maar. We kwamen aan en werden verliefd op dit huis en op deze plek.
Foto's en pen kunnen niet beschrijven hoe ontzettend mooi het hier eigenlijk is. Dat uitzicht is echt 'to die for'.
We zijn net voor de 4e keer geweest en het is onze meest favoriete plaats op aarde.

2 jaar geleden was het nog even spannend. Het huis is verkocht maar de nieuwe eigenaren zijn gelukkig doorgegaan met La Caza.
Toen het te koop stond hebben we heel wat Staatsloten gekocht maar gelukkig krijgen we de kans het steeds weer te huren.
Het huis is prachtig, warme sfeer, veel privacy, ruim zwembad en vooral heel centraal gelegen.
Binnen 8 minuten ben je op de tolweg en kun je rechts richting het mooie Altea en links richting Denia. Binnendoor rij je zo naar Javea.
De Vallei zelf is ook gezellig. Brocante markt op zaterdag en bij Bodega de Xalo kun je heerlijke wijnen uit eigen vallei voor zeer zachte prijzen.

Een beter vakantiehuis bestaat niet. Helaas moeten we weer een jaar wachten. Veel plezier voor een ieder die naar dit prachtige huis gaat.
En eigenaren, bedankt voor alle zorg en liefde die jullie erin steken.

Foto van

Fam. Wesse (30-07 tot 13-08-2016)

Alles is perfect, de villa was mooi, goed uitgerust.
De beheerster was keurig op tijd. Goede presentatie van de woning
We zullen zeker weer gebruik maken van de diensten van La Caza.

Foto van

Fam. Mureau (23-07 tot 06-08-2016)

De ontvangst:
Prima geregeld, vriendelijk en duidelijke uitleg

Recensie:
Top appartement op een top locatie!

Foto van

Fam. Koens (09-07 tot 16-07-2016)

Geweldig huis met veel privacy, veel gezellige zithoekjes en heerlijk zwembad. De tafeltennistafel was voor ons gezelschap (2 jonge kinderen) een leuke aanvulling! Ook van de erg goed werkende buiten bbq hebben we veel plezier gehad. Het huis is zeker een aanrader.

Fam. Leighton (11-06 tot 18-06-2016)

Deze villa is zeker een aanrader!! Het heeft een mooi zwembad, mooie aangelegde tuin en het zit op een perfecte locatie! De villa is goed onderhouden.
We hebben veel in het zonnetje gelegen en natuurlijk lekker gezwommen. De kinderen vonden het ook erg leuk, die waren helemaal weg van het zwembad en de jeu de boules baan. We zijn weer helemaal tot rust gekomen.

Foto van

H. Kooijman (15-05 tot 22-05-2016)

Ben niet zo van de reviews en ben doorgaans gezond achterdochtig maar deze villa overtrefde de verwachting en de afhandeling via Lacaza ging allemaal zeer vloeiend. Kan alleen maar zeggen chapeau ga zo door. En wij komen graag nog een keer terug

Fam. Arendsen (16-04 tot 30-04-2016)

Wij hebben genoten van onze vakantie in Villa Lima. De villa is goed gelegen in een rustige woonwijk en niet ver van het strand.
Het heeft een heerlijk zwembad met verschillende gezellige plekjes. De buiten keuken is ook helemaal super!!
We komen zeker weer een keer terug naar deze villa!

Foto van

R. Cortvriend (16-04 tot 30-04-2016)

Mooi huis, goede ligging, volop facliliteiten en een fantastisch uitzicht.

Fam. Kemner (15-01 tot 25-02-2016)

Een prima appartement met schitterend uitzicht. Appartement van alle gemakken voorzien en lekker ruim. Al verschillende appartementen gehad maar deze keer ging het uitzicht zeker niet vervelen.

Foto van

D. Bertels (05-09 tot 12-09-2015)

Prachtig gelegen villa met alles erop en eraan en eveneens een perfecte service van La Casa. Vanaf de boeking een zeer goed gevoel gehad bij La Caza en deze werd bevestigd bij het hartelijke ontvangst aan de villa. De vakantie was voor ons 1 van de beste vakanties tot nu toe. Prachtige villa waar het heerlijk vertoeven was en ook zeer schoon gelegen. Een weekje was eigenlijk te kort voor alle pracht in de omgeving te ontdekken dus we komen zeker nog terug. We gaan La Caza zeker aanraden aan vrienden en familie en ook Pintora is voor ons een grote aanrader!

H. Brand (04-07 tot 18-07-2015)

Wat een luxe om met 6 personen in deze mooie villa te mogen verblijven waar een ieder een eigen badkamer heeft. Afstand naar het strand en Moraira zelf, 5 minuten met de auto. Heerlijk na thuiskomst van het strand een duik nemen in het zwembad.

Foto van

Hollander (27-09 tot 25-10-2014)

Voor de 3e keer in Panorama Hills geweest. Het blijft een feest; het uitzicht, de ruimte en vooral het grote balkon met dat geweldige uitzicht en het rustige zwembad. Service is vriendelijk en behulpzaam, dank U

Wij bieden professionele dienstverlening
Over La Caza

La Caza levert service ter plaatse in opdracht van huiseigenaren aan u als gast in deze luxe, ruime, comfortabele vakantiehuizen aan de Spaanse Costa Blanca. Wij staan voor kwaliteit en service, daarom behoren deze huizen stuk voor stuk tot de betere categorie vakantie accommodaties aan de Costa Blanca.
Transparantie en integriteit kenmerken de service van La Caza. Oftewel, met La Caza kiest u voor royaal vakantiecomfort, geregeld door een betrouwbare service organisatie.