Nederlands Engels Duits Frans Spaans

Mijn La Caza

Login bij mijn La Caza
Professionele verhuur service voor u en uw gasten.
Zoekt u een klussenbedrijf? Zoekt u kwaliteit? Dan zoekt u ons!
Al uw Gestoria werk tot in de puntjes georganiseerd. Service verlening, daar gaan we voor.
Uw woning professioneel kopen of verkopen? La Caza is uw makelaar!

Zoek uw vakantiewoning

Zoeken

Recensies van huurders

Foto van

C LAEVENS (26-05 tot 01-06-2013)

Het huis was prima, vooral de keuken vonden we super, alles was aanwezig wat we maar konden denken.
Het was een heel toffe vakantie, we hebben echt genoten.

Foto van

HPM Muhren (25-05 tot 01-06-2013)

Wij hebben 'n prachtige week gehad in Casa Louisanna, waar het ons aan niets ontbrak. Prachtig en vooral lekker rustig gelegen in het bijzonder fraaie en relaxte Moraira. Wij zullen ook zeker La Casa aanbevelen bij vrienden en kennissen omdat wij zeer tevreden zijn over de inzet van de mensen van La Caza en hun prachtige accommodaties. Kortom.... niets dan lof! Super! Onze welgemeende dank!

H Baljeu (18-05 tot 25-05-2013)

ligging was goed,verblijf was goed,aankomst goed,zwembad goed verzorgt, ben zeer tevreden over informatie.

Foto van

Jan en Dinie (11-05 tot 18-05-2013)

Precies zoals op de foto's: Een prachtige plek, een prachtig uitzicht, een smaakvol en warm huis en een binnenland waar veel te zien is. We hebben nog maar een klein stukje gezien dus we komen graag nog eens terug. Bedankt voor de gezelligheid

C Sluimer (04-05 tot 11-05-2013)

Het begon al heel leuk met een hartelijk ontvangst van Toos, beheerder van la Caza. Tijdens de rondleiding keken we onze ogen uit. Voor Toos leuk werk denk ik, iedere keer die waanzinnige reacties, bij elk vertrek weer !!
Ook tijdens het verblijf genoten we van de ruimte, vele badkamers en speelkelder, zwembad met ligstoelen.
Prachtig terrs om te eten. Gewoon een prachtige vakantie geweest!!!!!

Foto van

J.C. Vonk (04-05 tot 11-05-2013)

Wij hebben er anderhalf jaar voor gespaard om met onze kinderen en kleinkinderen ons 40-jarig huwelijk te kunnen vieren in een luxe omgeving. Toen we op de site van La Caza het huis El Carrichal ontdekten, waren we zo enthousiast geworden, dat we meteen geboekt hebben.
We hebben er geen seconde spijt van gehad. Alles was tot in de puntjes verzorgd: het mailcontact met La Caza, het contact met en de vriendelijke ontvangst door de beheerder/ster van La Caza, Remon en Helena. Het was helemaal super dat we eerder in het huis mochten, i.v.m. de twee kleintjes, die 's ochtends om 4 uur al uit bed gehaald waren en dus erg moe waren. We hebben geen moment het gevoel gehad dat we lastig waren.
We keken onze ogen uit: wat mooi, wat een ruimte, wat een uitzicht, wat een heelijk groot zwembad, wat veel speelgoed voor de kinderen en niet te vergeten de trampoline, die elke dag volop gebruikt werd.
Kortom: we hebben een geweldige week gehad en we gaan sparen om nog een keer terug te kunnen naar El Carrichal.

Foto van

M.P. Jonkman (04-05 tot 11-05-2013)

Wat een heerlijk huis! Prachtig vrij uitzicht op de wijnranken! Super rustig en relaxed, de vogels fluiten hier van s morgens vroeg tot s avonds laat! Het huis heeft bij alle ramen rolluiken zodat je met een veilig gevoel gaat slapen! Wij hebben een top vakantie gehad!

H. Oltwater-Bennink (04-05 tot 11-05-2013)

Maryvilla is een villa op de berg, met een prachtige ligging. Iedere dag wilden we wel foto's maken van het uitzicht. Wat een super plek om wakker te worden. Ik had het huis uitgezocht op de vorm, uitzicht, inrichting en uitstraling. Alles was precies als op de foto's: een prachtig modern huis. Hopelijk blijft de woning beschikbaar voor de vakantieverhuur, zodat we nog een keer kunnen gaan. Anders zoeken we zeker een ander huis bij La Caza. Hoe laat je de thuisblijvers een vakantiehuis zien, waar je heel enthousiast over bent? We hebben een lipdub gemaakt. Die is heel leuk geworden! Zo kan iedereen zien waar wij geweest zijn en wij kunnen iedere keer nog even kijken hoe mooi het was.

Foto van

P.F Snel (27-04 tot 11-05-2013)

het is een fantastisch huis met veel luxe voorzieningen op een goede locatie meteen fantastisch uitzicht. wij hebben het geweldig naar onze zin gehad en zullen zeker terugkomen.

B.M. Geelen (04-05 tot 11-05-2013)

Vorig jaar al een recentie geschreven voor dezelfde accommodatie. Zo goed bevallen dat we dit jaar dezelfde villa hebben geboekt.

Foto van

Nannie, Lex, Joop, Mad, Anouk en Boudwijn (04-05 tot 11-05-2013)

We hebben hier met z'n zessen een heerlijke week gehad! Via internet deze luxe villa op het spoor gekomen... precies waar we naar op zoek waren... een vrijstaande villa met zwembad in Spanje. Gelukkig bleek alles zoals op de foto's. De eerste dag gelijk de rots van Calpe beklommen. Verder hebben we ons goed vermaakt met strand, dagje Valencia, BBQ, het flessenspel en natuurlijk het zwembad. Tapas, wijntjes en biertjes! Zelf vonden we Altea en Xabia leuker dan Calpe. We hebben een topweek gehad. Bedankt!!!

M Veenboer (27-04 tot 04-05-2013)

Ons verblijf in Maryville met 7 personen was perfect,mooi huis,goed ingericht en meer dan genoeg servies e.d.
En ja,het uitzicht op de berg was heel mooi! Het is gewoon een mooi plekje!
Alleen het weer, dat was een beetje jammer,verder was het top!
Wat ik haast vergeet is de beheerder van La Caza die ons verwelkomde en ons het huis liet zien en rond leidde dat is een groot pluspunt voor jullie!!!
Ontzettend bedankt La Caza,en wie weet tot de volgende keer!!
Met vriendelijke groet,
Marja Veenboer.

Foto van

HJT Horstink (27-04 tot 04-05-2013)

We zijn met 2volw. En 4 kinderen van 11, 13,15en16 jaar in deze villa geweest. Bij aankomst word je ontvangen door een leuk Ned. Echtpaar. Ze geven een rondleiding door het huis. Je krijgt een nr. Welke je altijd kunt bellen. In de woning is alles aanwezig. Speelgoed, buiten speelgoed, koffie enz. Er zit een heerlijk zwembad bij, met fijne ligstoelen. Een heerlijke veranda. Schoon en mooi. De omgeving is erg leuk. Je kunt zo naar Alicante, een prachtige stad. Fijne grote supermarkten dichtbij of kleine spaanse winkletjes. We hebben hier erg genoten!

K VAN DE MEERSCHE (30-03 tot 20-04-2013)

Zeer prachtig huis,rustig gelegen,perfect onderhouden,heerlijke bedden,correcte service van de beheerders van La Caza,voor herhaling vatbaar
Fam Van de Meersche

Foto van

B Heij (30-03 tot 14-04-2013)

We hadden ervoor gekozen om de reis per auto te maken. Dat is heel goed te doen met enkele overnachtingen. De tolautobanen zijn bovendien meestal zeer rustig, zeker in Spanje.
Omdat de villa voor het eerste bezoek wat moeilijk te vinden is, had het beheerdersechtpaar Roy en Juul voorgesteld om ons de laatste kilometer naar het huis te begeleiden.
Dat was prima geregeld.
Na een uitvoerige uitleg over het gebruik van de villa konden we gaan genieten van al het moois binnen en buiten.
Wat ligt deze villa schitterend tegen een helling met een panoramisch uitzicht op een aantal leuke dorpjes en een wijngaard die net groen aan het worden was.
's Avonds kregen we vaak schitterende zonsondergangen te zien en altijd was daar het geflonker van de lichtjes in de dorpen.
De villa zelf was een toonbeeld van comfort en we hebben echt helemaal niets gemist. Het was een genot om op het terras rond het zwembad te genieten van de zon en het uitzicht. Alleen het zwemwater was op dat moment nog net een tikkeltje te koud.
De supermarkten liggen goed bereikbaar in dorpjes en wil je er op uit, dan zijn alle bekende steden in de omgeving snel en goed met de auto(wel nodig) te bereiken. Zelfs voor zeer enthousiaste en getrainde fietsers liggen er in de villa nog fietsroutes klaar.
La Caza heeft ons verrast met deze villa en ook met de voortreffelijke afwerking van alles.
We hebben zeer genoten van onze vakantie in deze prachtige villa.

Foto van

c pels (30-03 tot 13-04-2013)

Mooi, ruim en goed onderhouden onderkomen voorzien van alle luxe. De lokatie is rustig en dichtbij strand en bergen. Wel handig om een auto als vervoer te hebben. Wij hebben hier echt een super vakantie gehad!

E CELIS (30-03 tot 13-04-2013)

Meestal oogt een vakantiewoning mooier op de website of brochure dan in de realiteit. Niet dus bij villa baronesa. Werkelijk een prachtige woning met een buitengewoon mooie tuin, rustig gelegen en dicht bij de kustlijn. Kortom, een accommodatie die alles in zich heeft voor een overheerlijke vakantie. Bovendien was de service van La Caza perfect.

Foto van

L Klein Lankhorst (24-03 tot 31-03-2013)

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in 'ons' paleisje Pintora. Mooie uitvalsbasis voor de fraaie kustplaatsen en het panoramische achterland. Omdat we geregeld op pad waren hebben we eigenlijk (te) weinig van het huis Pintora kunnen genieten.
's Morgens kun je heerlijk ontbijten in de serre, waar het zonnetje de temp. dan al aangenaam maakt, gecombineerd met het fantastische uitzicht. We hebben ook 2 ochtenden bewust in en rond het huis doorgebracht, maar eigenlijk is dat te weinig! De voorzieningen zijn uitgebreid; fraaie badkamers, grote keuken met alle apparatuur, de ruime kamer en al genoemde serre. Goede tv voorziening met Ned zenders. En niet te vergeten de onderverdieping met pool biljart, tafelvoetbal, dartbord en allerlei andere spelletjes. Overigens nauwelijks gebruik van gemaakt.
We hebben genoten met z'n drien.
Alie, Hanny en Lammert

Foto van

P Koning (23-03 tot 30-03-2013)

Waanzinnig mooie villa, prachtig uitzicht! Weer werd beter naarmate de week vorderde, maar als de wolken plaats hadden gemaakt voor de zon was het net zomer. Wij waren met 5 man en hebben ons zeker vermaakt. Tot volgend jaar!

D Dekker (02-02 tot 16-03-2013)

Wij hebben 6 heerlijken weken gehad, veel privac , rust, en een mooi uitzicht . Het was voor ons de eerste keer dat we op deze manier op vakantie gingen en zo lang. De service was geweldig en de afhandeling ook. Het huis was voor ons ideaal; mooie ligging, alles was aanwezig wat je nodig had , en het was schoon. Wij hebben veel gewandeld, vanuit het huis naar Altea was het ongeveer 45 min lopen. Als we het kunnen doen is het voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Foto van

M.E. de Waart-Beijerling (27-02 tot 13-03-2013)

Het huis is heel mooi. De ligging is fantastisch. Ik wil een compliment maken aan Toos, de Nederlandstalige beheerder van La Caza. Behulpzaam, doeltreffend, vriendelijk, belangstellend, rustig zijn de trefwoorden.

CE Borgers (16-02 tot 09-03-2013)

De ligging van de villa is ideaal om lopend naar de stad en de stranden te gaan.Maakt dat je ook zonder auto alle kanten op kunt.
De villa is mooi gelegen met terassen rondom, vooral het niveauverschil is speels.Verder heeft de villa bijna alle voorzieningen die je maar kunt wensen. We hebben er een prettige tijd in doorgebracht ook al hebben we een beetje minder geluk gehad met het weer. Vanuit Calpe zijn trouwens prachtige tochten te maken naar de kusten en het binnenland en ook is het mogelijk om heerlijk te wandelen. Al met al een aanrader deze villa!!

Foto van

e piekar (05-01 tot 19-01-2013)

Op wintervakantie om te bezien of het een overwintering waard in omgeving benidorm
De oudere kinderen uitgenodigd om te laten zien om in de winter in deze omgeving te vertoeven.
Het was een geweldige ervaring .het appartement,de zon,de omgeving.Vooral het appartement is fantastisch met een fenomenaal uitzicht.z
Voor ons allen een ervaring om op terug te zien.
Maar vooral een mogelijkheid voor de toekomst.
Wij zullen de mogelijkheden voor een langer verblijf 1tot 2 maanden uitzoeken en kijken al weer uit naar de volgende "overwintering"
De reservering en duidelijke communicatie via LaCaza is goed voor een herhaling.
Bedankt voor deze fijne dagen.
Met vriendelijke groet,
Ed en Annemarie PiekarE

Foto van

R.P.T Van Berkel (13-11 tot 20-11-2012)

Super leuke villa met het beloofde uitzicht en mooie zwembad,echt heerlijk wakker worden met een bakkie koffie op het balkon.Alles wat op de site staat klopt,hebben het zeker naar ons zin gehad.

F de Vries (21-10 tot 28-10-2012)

Een fantastische villa met een prachtige uitzicht over de heuvels. Ideaal om met twee gezinnen in te verblijven. Een plek waar wij helemaal tot rust zijn gekomen. Heel erg bedankt!

Wij bieden professionele dienstverlening
Over La Caza

La Caza levert service ter plaatse in opdracht van huiseigenaren aan u als gast in deze luxe, ruime, comfortabele vakantiehuizen aan de Spaanse Costa Blanca. Wij staan voor kwaliteit en service, daarom behoren deze huizen stuk voor stuk tot de betere categorie vakantie accommodaties aan de Costa Blanca.
Transparantie en integriteit kenmerken de service van La Caza. Oftewel, met La Caza kiest u voor royaal vakantiecomfort, geregeld door een betrouwbare service organisatie.